Thursday 2 April 2015

Sayangi Hati Dengan Set Kesihatan Hati


Set Kesihatan Hati Shaklee


Hati merupakan organ homeostasis yang memainkan peranan penting dalam proses metabolisme pada manusia dan haiwan.


Antara peranan hati dalam badan manusia;

# Mengawal arus glukosa darah dengan menyimpan glikogen dalam hati

# Menyimpan vitamin & garam mineral tertentu

# Menghasilkan hempedu yang akan disimpan dalam pundi hempedu(untuk proses penghadaman)

# Menyahtoksik bahan-bahan beracun terutama dadah dan bahan-bahan bernitrogen seperti ammonia

# Sebagai tempat penghasilan sel-sel darah merah fetus

# Menyingkirkan hormon-hormon berlebihan



Tanda Hati Tidak Berfungsi Dengan Normal

1. Mulut Berbau

-ini berlaku kerana hati tidak dapat menyahtoksik bahan bernitrogen (ammonia) dengan sempurna

2. Masalah Pencernaan

-hilang nafsu makan,berat badan berkurang

3. Warna kulit berubah

-jadi kekuningan

4. Mulut terasa pahit

-selalu rasa mual dan muntah

5. Air kencing berwarna gelap,kelihatan pekat

6. Mata sentiasa letih dan lesu seperti kurang tidur

7. Perut akan membesar


Mahu pastikan hati sentiasa berfungsi dengan sebaiknya? 

Set Kesihatan Hati Shaklee adalah jawapannya.



--------------------------------------------------------- 

 Hubungi saya untuk info lanjut & dapatkan konsultasi percuma selepas membuat pembelian dari saya. Jika ada masalah bajet saya ada penyelesaiannya! 

 PM fanpage Nas Shoppe 

 WASAP/SMS 017 2165484 

 Email: nurqida88@gmail.com 

 Lawati: http://www.nasshoppe.blogspot.com 

 Like fanpage saya : https://www.facebook.com/NasShoppeKK 

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. *





















--------------------------------------------------------- Hubungi saya untuk info lanjut & dapatkan konsultasi percuma selepas membuat pembelian dari saya. Jika ada masalah bajet saya ada penyelesaiannya! PM fanpage Nas Shoppe WASAP/SMS 017 2165484 Email: nurqida88@gmail.com Lawati: http://www.nasshoppe.blogspot.com Like fanpage saya : https://www.facebook.com/NasShoppeKK * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. *

No comments:

Post a Comment